Doprava a cena za dopravu:

Zákazník má u nás dvě možnosti volby  přepravy

1. PPL standard  kdy cena  u digestoří se pohybuje od  119 ,- při platbě  převodem

                                                                                   od  129,- při hotovostní a karetní platbě řidiči

       PPL standard  kdy cena  u nábytku se pohybuje od  185 ,- při platbě  převodem

                                                                                   od  195,- při hotovostní a karetní platbě řidiči

   pokud se balení nábytku skládá z více kusů cena se počítá součtem všech kusů !

Zboží je na depech PPL manipulováno automaticky na pásech a je tady zvýšené riziko poškození za které se zříkáme odpovědnosti . Při volbě této varianty u nábytku  si případnou reklamaci vyřizuje zákazník sám vůči PPL.

2. PPL sprint 

kdy cena zásilky je odvislá od Váhy , rozměrů a kilometrů přepravy . To vypočítáváme na kalkulačce  PPL  https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=CalcPPLSprint  a pouze tuto částku zákazníkovi fakturujeme  Při větších vzdálenostech, rozměrech a hmotnosti zásilky může být podstatně vyšší než zásilka odeslaná PPL standard .  Ceny uvedené v potvrzení objednávky tedy nemusí odpovídat skutečné ceně za dopravu a jsou pouze orientační . Tu zákazníkovi upřesníme na požádání.

V případě poškození u služby PPL sprint  nese odpovědnost vždy PPL a dodavatel , zákazník obdrží buď nové zboží, nebo poškozený díl, nebo slevu z ceny to vše po vzájemné dohodě. Zákazník je jen povinnen poškození nahlásit do 48 h od převzetí   přepravci  PPL sprint.  Vše  ostaní už je na dodavateli a PPL.

 

Omlouváme se také zákazníkúm za tuto komplikaci a jednáme s PPL o změně cenové politiky. Tak abychom vyšli vztříc našim zákazníkům.

 

ÚDAJE POTŘEBNÉ PRO PLATBU : 

  
Rafał Jan Gruca

HAAG


ulice: 8. pěšího pluku 2389, 73801 Frýdek-Místek

tel. +420 702 032 602
IČ : 88763374

Raiffeisenbank: 7070953001/5500

Při platbě převodem na účet použijete jako variabilní číslo  číslo Vaší objednávky  :

Příklad :

 

Objednací číslo: HAAG_CZ_2018-03-0005    a jako VS bude uvedeno  2018030005

Doprava zdarma u digestoří  v případě osobního odběru a platby v hotovosti  v sídle firmy ve Frýdku- Místku

Pro nábytek  : Pokud jsi naším stálým zákazníkem , můžeš získat benefit dopravy zdarma jako následnou slevu a to při splnění dalších podmínek .

Více info na tel : 702032602

 

O DOPRAVĚ:

Víme dobře, že každý , kdo objednává zboží přes internet z  e-shopu očekává, že obdrží zboží především rychle a nepoškozené.

Právě proto naše firma spolupracuje s  kurýrní firmou PPL  , která je jedna z největších  kurýrních firem v České republice.  Máme tedy garantováno jak odpovídající zacházení se zásilkami, tak rychlost  dopravy k zákazníkovi..( obvykle do 48h-72h od předání zásilky )

Co ještě odlišuje firmu  HAAG od konkurence je to , že sama  testuje způsob balení zásilek speciálním "Crash testem "

Možná to zní směšně, ale výsledkem je  v podstatě odstranění  reklamací za dodání  zboží nějakým způsobem poškozeného při dopravě.
 
POZOR..! Je přirozené, že se každému může stát nějaká nehoda, proto je potřeba zásilku zkontrolovat , po zaplacení ještě v přítomnosti kurýra tehdy, když  je karton balíku poškozen je potřeba požádat řidiče o zapsání poznámky, že je balík přebrán z výhradou.  V drtivé většině případů bude obsah nepoškozen.  Na důkladnou kontrolu obsahu poté máme 48h, kdy si v klidu doma můžeme zboží zkontrolovat. Pokud je však balík evidentně vážně poškozen a je na první pohled zřejmé, že i obsah bude poškozen , můžeme převzetí odmítnout a v případě potřeby hned na místě sepsat protokol o poškození zásilky. V takovém případě je reklamace vyřízena okamžitě.  Speciální opatrnost je třeba věnovat produktům obsahujícím skleněné části.  Pokud ve výše zmíněné lhůtě 48h zjistíme poškození obsahu , je nutné tuto zkutečnost ihned nahlásit na PPL (info@ppl.cz  nebo  https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace )

 

PPL DHL

 

Cena za dopravu:

Cena dopravy se může, ve vyjímečných případech lišit  od uvedených cen, ale v tom případě je klient vždy dopředu informován a to ještě před potvrzením objednávky !

 

1.Osobní odběr ve výdejním místě  firmy - 0 Kč  (při vyzvednutí do 10dnů od doručení na výdejní místo , poté se účtuje skladné 20,-Kč za každý i započatý den )

2.Přeprava kurýrní službou ( včetně pojištění )   Platba na účet předem  - 119 Kč

3.Přeprava kurýrní službou ( včetně pojištění ) , Dobírka- Hotovostní platba při převzetí   - 129 Kč

4.Přeprava kurýrní službou ( včetně pojištění ) , Dobírka- Bezhotovostní  platba při převzetí   - 129 Kč

Pro přepravu nábytku jsou platné ceny uvedeny vždy u každého konkrétního kusu. Jde o paletovou přepravu z důvodu zajištění nepoškození zásilky vzhledem k rozměrům a Váze jednotlivých kusů. Tato přeprava je potom dražší než přeprava digestoří.

I pro přepravu nábytku , obzvláště rozměrnějších a těžších kusů  využíváme služeb  kurýrní služby PPL,  zde je orientační ceník ( Bez DPH ) . 1 zóna je 150km, další pak vždy + 100km . výchozí místo je většinou Liberec, vyjímečně Ostrava .

 

   

Firemní paleta

     
         
   

Váha do

m3

Zóna 1

Zóna 2

Zóna 3

Zóna 4

     
   

30 kg

0,1

200

243

260

215

     
   

50 kg

0,2

310

385

412

461

     
   

75 kg

0,3

    356

451

497

561

     
   

100 kg

0,4

454

563

611

682

     
   

150 kg

0,6

559

711

788

874

     
   

200 kg

0,8

686

884

996

827

     
   

300 kg

1,2

653

831

933

11 02

     
   

400 kg

1,6

             
   

500 kg

2,0

             
   

700 kg

2,8

             
   

1000 kg

4,0

             
   

1500 kg

6,0

             
   

2000 kg

8,0

             
   

3000 kg

12,0

         

 

PPL

Politika firmy:
jakost, přeprava, osobní odběr, o firmě
*Cena s DPH, plus dodatečné přepravní náklady závisí na i volbě platby.
**Minimální cena za dopravu*
***Cena za volání na infolinku je podle ceíku Vašeho operátora.
Náčítání stránky..

Loader